Top articole

Dieta slabire proteine

dieta slabire proteine slabire 4 kg in 2 zile

Google Plus Dacă vrei ca alimentaţia din sezonul rece să nu-şi pună amprenta pe silueta ta şi să scapi de kilogramele nedorite, încearcă dieta bogată în proteine. Cele mai multe regimuri de slăbit presupun înfometarea, iar acest lucru duce la lipsirea organismului de vitamine şi minerale, ceea ce poate avea repercursiuni grave asupra sănătăţii. Dieta pe bază de proteine asigură un complex suficient de substanţe nutritive, iar procesul de eliminare a toxinelor şi de remodelare corporală se desfăşoară dieta slabire proteine ritm normal, sănătos.

dieta slabire proteine herbalife ceai de slabit

Deoarece proteinele asigură saţie­tate pe o perioadă îndelungată, urmând acest regim te vei simţi mereu sătulă. De ase­menea, odată începută dieta, vei renunţa la carbohidraţi, iar pentru a căpăta energie, organismul va fi nevoit să ardă grăsimea acumulată de-a lungul timpului.

dieta slabire proteine slabire rapida la 50 ani

Avantajul dietei pe bază de proteine e că menţine masa musculară, iar câteva ore de sport pe săptămână te vor ajuta să ajungi mult mai repede la silueta visată. După ce ai ajuns la greutatea dorită, nu renunţa brusc la dietă.

dieta slabire proteine cit sport trebuie sa faci ca sa slabesti

Pentru a te menţine în formă, evită să consumi dulciuri şi carbohidraţi. Principiile dietei proteice Ca orice regim, dieta pe bază de proteine trebuie urmată cu stricteţe pentru a da rezultate.

dieta slabire proteine heritage pastile de slabit

Aşadar, trebuie să ai trei mese principale pe zi, la ore fixe. Mâncarea preparată trebuie fiartă sau pregătită la cuptor, fără grăsimi şi exces de sare.

SLABIRE EXTREMA ghid - surse de Proteine si Grasimi - part 3

Porţiile nu au cantităţi fixe, aşadar, poţi mânca oricât doreşti. Pe lângă proteine, introdu zilnic în dieta ta legume, deoarece organismul are nevoie şi de fibre pentru a se simţi bine.

Una dintre reguli este să nu combini fructele cu proteinele, însă acest lucru este imposibil, având în vedere că o banană normală are 1,1 grame de proteină, o portocală 0,9 grame de proteină sau kiwi — 1 gram de proteină.

Nu uita să consumi cât mai multă apă plată pentru a elimina toxinele.