FASTING INTERMITENT: dieta de slabit cu beneficii metabolice

Regim de slabit fasting. Formular de căutare

Postul intermitent sau fasting este un regim alimentar cu rădăcini în tradiția religioasă și spirituală.

Postul intermitent - slabeste fara sa renunti la alimentele tale favorite

Actualmente este studiat pentru efectele metabolice pozitive. Fasting intermitent și-a câștigat popularitatea ca dietă de slăbit pentru că determină rezultate vizibile și de durată. Au fost studiate însă și alte beneficii ale postului intermitent cum ar fi: reducerea riscului de cancer mamar sau de boli cardiace, reducerea declinului cognitiv și un control mai bun al glicemiei la diabetici.

Cum se poate practica fastingul intermitent?

regim de slabit fasting

Ce au concluzionat până în prezent specialiștii, referitor la beneficii? Fasting intermitent: ce este?

regim de slabit fasting

Fasting intermitent este un tip de dietă cu restricție intermitentă de calorii. Cu alte cuvinte, este un termen modern care descrie perioadele de post practicate în diverse variante. Dieta postului intermitent nu se bazează pe alegerea sau excluderea unui anumit tip de alimente. Nu este o regim de slabit fasting cu regim de slabit fasting permise sau interzise.

În schimb, se bazează pe alegerea intervalului de timp în care ne hrănim. Tot ceea ce mănânci în 24 de ore trebuie să concentrezi într-un interval de timp, de obicei același. De exemplu, dacă alegi să mănânci într-un interval de 8 ore, de la Sau dacă alegi să mănânci dimineața și la prânz, până la micul dejun următor poți practica fasting timp de 16 ore.

Fasting alternativ înseamnă că o zi mănânci ceea ce dorești, o zi 24 ore faci fasting. Este o variantă mai greu de practicat.

regim de slabit fasting

Deși sunt puține studii pe acest tip de dietă, rezultatele obținute sunt încurajatoare atât în ceea ce privește scăderea în greutate.

Nu sunt de neglijat nici beneficiile metabolice: scăderea LDL-colesterol, scăderea trigliceridelor, controlul glicemiei, diminuarea rezistenței la insulină. Ce este fasting modificat?

Dieta înfometării pe intervale (intermittent fasting) – eficientă pentru slăbit sau nu prea?

Fasting modificat este varianta cel mai ușor de aplicat. Este varianta care seamănă cel mai mult cu postul practicat din motive religioase, în care miercuri și vineri ai niște restricții.

  • Dieta daneza de 13 zile pdf
  • Postul intermitent după naștere – Cum am slăbit cu Intermittent fasting – marcelpavel.ro

Doar că la fastingrestricțiile sunt la numărul de calorii și nu la tipul de alimente. Cea mai cunoscută dietă de fasting modificat este dieta în care 2 zile pe săptămână practicăm fastingul, iar celelalte 5 ne hrănim normal. Care sunt argumentele pro fasting intermitent? Chiar și dieta mediteraneană trebuie studiată ca principii de bază dacă nu aparții zonei mediteraneene. În cazul postului intermitent este suficient să ne stabilim zilele sau orele de post, fără să ne preocupăm de tipurile de alimente.

Evident că varianta ideală este ca în intervalul în care mâncăm, alimentația să fie cât mai echilibrată și alegerile să fie din cele sănătoase.

regim de slabit fasting

Dar, în orele sau zilele în care alegem să mâncăm, nu trebuie să căutăm să compensăm perioada de post ca și cantitate și număr de calorii. Deci, cel puțin din ceea ce se știe până în prezent, fastingul este de ales ca dietă de slăbit doar dacă urmărești și celelalte beneficii pe care le aduce.

Mai ales că efectul de scădere în greutate este mai evident la tineri decât la vârste mai înaintate.

FASTING INTERMITENT: dieta de slabit cu beneficii metabolice

În schimb, postul intermitent ar putea fi mai ușor de practicat decât alte diete de slăbit. Motivul principal este că nu necesită excluderea anumitor alimente și nici calculul strict de calorii. La aceștia s-a observat reversia rezistenței la insulină. Efectul a fost menținerea unui bun control program slabit herbalife glicemiei și, chiar, renunțarea arderea grasimilor abdomen barbati tratamentul cu insulină.

Înstudii care au inclus mai multe persoane au concluzionat că rezultatele pozitive sunt clare: greutatea scade, controlul glicemiei este mai bun. Același efect poate fi obținut și cu restricția constantă de calorii, dar postul intermitent ar putea fi o variantă mai regim de slabit fasting de adoptat.

Indiferent daca joci sau nu. Situatia nu e chiar atat de roz, iar cine a citit articolul meu precedent - Adevarul despre Intermittent Fastingstie deja asta. Cateva lucruri sunt insa certe: 1.

Dar și prin efectele pozitive de combatere a hipertensiunii, dislipidemiei și diabetului. Se știe că proteina C reactivă este un bun barometru al inflamației.

Valorile ei în sânge ne orientează și asupra cauzei destul de corect. Varianta numită proteina C reactivă ultrasensibilă ne indică și riscul cardiovascular.

regim de slabit fasting

Postul intermitent a dovedit că poate reduce valoarea proteinei C reactive, ceea ce înseamnă reducerea inflamației. Efectul a fost mult mai vizibil la persoanele cu obezitate studiul a inclus și persoane cu greutate normală.

Consultație Gratuită Metoda de slăbit intermittent fasting: ce este dieta pe intervale Mulți oameni când aud de dietă se sperie, spun că ei nu au atâta voință pentru a mânca la ore prestabilite și anumite alimente.

De asemenea, perioada de practicare a fastingului a fost de peste 8 săptămâni. Care sunt argumentele contra fasting intermitent? Pot apărea: lipsa de energie, durere de cap, senzație de frig, constipație sau modificări ale dispoziției psihice.

Dar efectele au fost observate la un număr mic din persoanele incluse în studiu. Foamea a fost principalul fenomen semnalat în prima săptămână de dietă.

Jumătate din participanți au consemnat senzația de foame. Dar treptat aceasta s-a diminuat și dieta a putut fi continuată. Totuși se recomandă precauție la persoanele care au diverse afecțiuni.

Metoda de slăbit intermittent fasting: ce este dieta pe intervale

Colaborarea cu medicul este totdeauna binevenită. Nu sunt restricții în alegerea grupelor de alimente. Asta poate face din fasting o dietă comodă, ușor de adoptat, dar nu neapărat sănătoasă. De aceea, este recomandabil ca în zilele cu alimentație normală să ne preocupăm să alegem alimente sănătoase. Beneficiile fastingului vor fi cu atât mai evidente. Ideea fastingului este ca în zilele cu hrană normală să nu depășim numărul de calorii potrivite cu vârsta și gradul de activitate.

Acest target trebuie menținut și în zilele cu hrană normală din cadrul postului intermitent.

Postul intermitent după naștere — Cum am slăbit cu Intermittent fasting Știu deja ce vor spune multe mămici: că în alăptare nu ai voie să ții post sau dieta. De acord, până la un punct. Înainte să arunci cu pietre află că mi-am făcut analizele înainte, am discutat și cu medicul meu de familie și m-am documentat serios cu privire la acest subiect.

De reținut: -cercetările asupra postului intermitent sunt în curs -rezultatele de până acum evidențiază multe beneficii, scăderea în greutate fiind doar unul din ele -efectele secundare sunt minore și ușor de controlat Abonează-te la newsletter Pentru a primi pe email cele mai noi articole și anunțuri speciale, abonează-te la newsletter-ul nostru săptămânal!

Promitem că nu-ți trimitem spam.

regim de slabit fasting

Accesează cabinetul virtual Dr.