Dieta pentru cardiaci: alimente recomandate versus alimente interzise

Regim de slabit pentru cardiaci. Slăbeşte 4,5 kilograme în doar 3 zile! DIETA CARDIACĂ este soluţia pentru tine

Autor: Teodorescu Mihai În ciuda progreselor științifice realizate în ultimii ani, afecțiunile cardiovasculare continuă să reprezinte principala cauză de deces la nivel global, cât și una dintre principalele problemele de sănătate slabesti mancand proteine efecte negative asupra dezvoltării societății.

Iată ce să mănânci dimineața, la prânz și cină.

Vârsta înaintată, sexul masculin, dieta bogată în grăsimi, obezitateasedentarismul și stresul sunt considerați factori de risc pentru bolile de inimă.

Dintre toți factorii de risc comportamentali, cel dietetic contribuie cel mai mult la sporirea numărului de decese.

Facilitati de tratament

Rata deceselor cauzate de afecțiunile cardiovasculare ar putea scădea semnificativ, dacă stilul de viață și alimentația regim de slabit pentru cardiaci fi unele sănătoase. Tocmai de aceea, oamenii de știință, împreună cu reprezentanții organizațiilor internaționale din domeniul sănătății, regim de slabit pentru cardiaci conceput strategii dietetice specifice care ajută la reducerea probabilității de dezvoltare a unei boli cardiovasculare.

În ce constă un regim sănătos pentru inimă?

  • Regim alimentar Dieta pentru cardiaci: alimente recomandate versus alimente interzise Dieta trebuie sa contina intr-o proportie mai mare legume si salate, dar si cereale integrale pentru un tranzit intestinal corect si evitarea constipatiei, efortul de defecatie fiind daunator pentru inima.
  • Regim pentru inimă (cardiaci)
  • Slabeste in 30 de zile aplicatie
  • Pin on Health and fitness
  • Reteta de slabire cu orez
  • Ce fructe si legume te ajuta sa slabesti
  • Dieta pentru cardiaci: alimente recomandate versus alimente interzise

Dieta poate juca un rol major în dezvoltarea hipertensiunii arteriale, cea mai frecventă boală cardiovasculară, cu care se confruntă peste un miliard de oameni din întreaga lume. Abordarea dietetică pentru oprirea hipertensiunii, așa cum este abreviată dieta DASH, reduce riscul bolilor de inimă și contribuie la combaterea hiper tensiunii arteriale.

Dieta unei persoane cu risc de boală cardiovasculară este diferită de dieta unei persoane sănătoase, datorită existenței unor restricții clare cu privire la consumul unor anumite alimente.

regim de slabit pentru cardiaci

Cele mai multe modele de alimentație sănătoasă pot fi adaptate în funcție de nevoile calorice și de preferințele alimentare sau culturale ale fiecăruia. Dieta persoanelor cu risc de boli cardiovasculare, cât și a celor diagnosticați cu o boală de inimă, poate include alimente din toate grupurile alimentare.

Recomandarea generală este aceea de introducere în alimentație a fructelor, legumelor și a cerealelor și de reducere a consumului de grăsimi, zaharuri și sare.

Ce aveti voie sa mancati

Planul alimentar DASH este flexibil și echilibrat și nu necesită alimente speciale. Se recomandă limitarea consumului de: alimente cu un conținut ridicat de grăsimi saturate, precum carnea grasă, a produselor lactate cu un conținut crescut de grăsimi sau a uleiurilor, în special a celor tropicale, precum cele de nucă de cocos sau de palmier; băuturi îndulcite cu zahăr sau a alimentelor bogate în carbohidrați simpli; 1 2 4 5 Asociația Americană a Inimii recomandă limitarea consumului de sodiu la maximum 2.

În ceea ce privește fumatul, există restricții atât pentru țigările clasice, cât și pentru țigările electronice. Schimbările în alimentația zilnică trebuie să fie asociate cu modificări ale stilului de viață, în special pentru persoanele ale căror obiceiuri sunt unele nesănătoase.

În cazul persoanelor fumătoare, nu este suficientă modificarea alimentației, riscurile de a dezvolta o boală cardiovasculară fiind în continuare unele crescute. Tipurile obișnuite de cereale integrale includ grâul integral, orezul brun, secara, orzul, ovăzul, hrișca sau quinoa.

Dieta pentru cardiaci: alimente recomandate versus alimente interzise

De asemenea, legumele verzi sunt bogate în nitriți dietetici, care reduc tensiunea arterială și îmbunătățesc funcționarea celulară. Consumul a două roșii crude de patru ori pe săptămână a determinat creșterea nivelului de colesterol bun, în cadrul unui studiu. Nu doar roșiile conțin licopen în cantități mari, ci și pepenele sau grapfruit-ul.

Studiile au arătat că prin consumul de fructe de pădure, care pot fi căpșuni, afine, mure sau zmeură, sunt reduși factorii de risc pentru bolile de inimă. Un alt studiu a descoperit că prin consumul zilnic de afine este îmbunătățită funcția celulelor care ajută la coagularea sângelui și la controlul tensiunii arteriale.

Navigare în articol

Consumul de pește pe termen lung este asociat cu niveluri mai mici ale colesterolului total, ale zahărului din sânge cât și a nivelului de trigliceride, conform unor studii. Specialiștii recomandă, de asemenea, utilizarea uleiului de pește bogat în omega Administrarea de alicină, unul dintre compușii regăsiți în usturoi, a avut o eficacitate la fel de mare în reducerea tensiunii arteriale ca orice alt medicament cu prescripție împotriva hipertensiunii arteriale.

regim de slabit pentru cardiaci

De asemenea, în cadrul studiilor s-a descoperit faptul că extractul de usturoi poate inhiba acumularea de trombocite, ceea ce poate reduce riscul de formare a cheagurilor de sânge. Regimul pentru inimă este recomandat într-o măsură egală persoanelor cu boli cardiovasculare și persoanelor sănătoase, fără boli cronice, deoarece există numeroase beneficiile potențiale.

Alimente recomandate pentru inimă:

Dieta contribuie semnificativ la reducerea riscului de apariție a bolilor cardiovasculare, a cancerului, a sindromului metabolic sau a diabetului, dar totodată poate ajuta la pierderea în greutate. În cadrul studiilor, persoanele care au urmat dieta DASH, indiferent dacă sufereau sau nu de hipertensiune arterială, au avut o tensiune arterială mai mică, chiar dacă nu au pierdut în greutate și nici nu au restricționat aportul de sare.

regim de slabit pentru cardiaci

Atunci când aportul de sare a fost scăzut, dieta a fost mult mai efectivă, reducerile tensiunii arteriale fiind mai mari. Informațiile existente pe etichetele alimentare se bazează de regulă pe dieta de 2.

Anumite particularități ar putea influența comportamentul alimentar și ar putea face necesară reducerea sau creșterea cantității de calorii consumată. Reproducerea, chiar și parțială, este interzisă!

Aveți o întrebare?