Dieta daneza cu pui – ce se va intampla in primele zile

Dieta daneza cu pui pareri, Dieta Daneza originala cu Meniu de 13 zile, Rețete și pareri

Ziua 3 — Miercuri 1 august Mic dejun: 1 ceașcă de cafea cu 1 linguriță de zahăr și 1 felie de pâine prăjită albă. Prânz: 2 ouă fierte tare, g șuncă slabă și g de salată verde. Cină: 1 roșie,1 țelină fiartă și 1 fruct opțiuni: mere, portocale sau pere. Greutate dimineața: 92,6 kg — 2,4kg Greutate seara: Și parcă astăzi a fost ceva mai ușor decât ieri, ca atunci când ții cele trei zile de post negru înaintea Paștelui, prima zi este dificilă, a doua te urci pe pereți de foame iar în cea de-a treia parcă nu mai simți nimic.

Doar o lehamite generală, un siktir suprem. Lehamite mi-e, siktirit sunt mereu așa că pare a fi în regulă. Și cum cercetătorii japonezi spuneau că în timpul Dietei Daneze nu este bine să faci mișcare, astăzi am alergat 4 km la Mogoșoaia, adică o tură de parc. Nu obișnuiesc program slabit sala postez pe blog imagini cu mine sau selfie-uri, dar acum spre conformitate că sunt încă aici ținându-mă cu dinții de dieta asta idiotică și că am fost la Mogoșoaia, iată câteva imagini din ziua 3 de dietă.

1. Pur si simplu nu-mi venea sa cred cand ma cantaream ca slabeam vazind cu ochii.
  2. Regim si Diete -> Dieta Daneza -> Comentarii

O fi rău, o fi bine, dacă reușesc să supraviețuiesc până în ziua a a, atunci voi mai posta câteva poze pentru comparație. Dar fraților azi am avut un moment dificil, e o terasă acolo lângă palat unde gătește un grătaragiu renumit pentru micii și fripturile lui. Are mușterii mereu. Lac de transpirație și lihnit de foame am intrat alergând în norul de fum venit de la grătarul omului.

Mamă mamă, am simțit până în adâncurile creierului mirosul de mici, ceafă și cabanoși. Stăteau gorobeții la mese și n-aveau nici o treabă cu mine, înmuiau micii în muștar și își ostoiau setea bând bere din halbe aburite. Sfârâitul grătarului se auzea până pe malul lacului.

Dieta Daneza originala cu Meniu de 13 zile, Rețete și pareri

Nene, mi-a dieta minune a minodorei să mă arunc în apă, să prind o lișiță și s-o îngurgitez cu fulgi cu tot dar lacul era secat. Lișița era însă acolo și se uita tristă la mine. Piuia ceva pe limba ei. Părea că mă ia la mishteaux sau că mă înjură. În rest, am privit cerul, era senin, un pescăruș se găinăța seren pe un Dieta daneza cu pui pareri roșu proaspăt ieșit de la spălătorie.

Nu-mi plac Audi-urile dar mor după pescăruși. Să revenim la ziua de astăzi, cafea cu zahăr și pâine prăjită. N-am avut pâine așa că am ciugulit 1 felie și jumătate dintr-o uscățea de tărâte. Un fel de Wasa, vedeți în poze. La prânz a fost prea mult. Ouăle și salata la mare fix, nu scria în listă, nu am pus ulei. Suta de grame din șunca rămasă de ieri a intrat cu greu, fadă, uscată, fără pic de grăsime.

Una peste alta o minunăție de masă, un parfum. Seara, țelină fiartă cu roșie și portocală. Gourmet, nemaipomenit maică și noroc. Beam apa în care a fiert țelina și mă uitam lung la o sticlă de coniac XO, cred că ceva Brandy de Jerez. Era depozitată chiar lângă locul unde îmi luam eu cina. Sticla se uita și ea la mine fix cum se uită o fecioară frumoasă la un moș libidinos. Fuck off cercetătorilor slovaci, era apa mea de la țelina mea. Mai zic unii retete cura slabire viața e minunată, alții insistă cu gândirea pozitivă, Shut Up!

Azi sunt pe un trend negativ… Nu am gustat din coniac, îl mai las 10 zile la maturat. Continuând observațiile științifice, pot spune că mi-e mai bine decât ieri, nu mai am gol în stomac, nu mai am nici gât uscat și amar, e ok.

Privesc cerul din nou. Îmi intră apă produse slabire ochi, plouă cu spume și cred că mâine voi avea câteva grame în plus.

produse de slabit nl

O să sparg în sfârșit canalia aia de cântar. Iată și pozele cu meniul: Om trăi și ne-om vedea în: Ziua 4 — Joi 2 august Mic dejun: 1 ceașcă de cafea cu 1 linguriță de zahăr și 1 felie dieta daneza cu pui pareri pâine prăjită. Prânz: 1 cană de iaurt natural și ml de suc de portocale. Cină: 1 ou fiert tare, 1 morcov ras, g de brânză.

Dieta Daneza De 13 Zile Pentru Schimbarea Metabolismului

Greutate dimineața: Are șapte vieți cântarul meu, că despre el vorbeam. Îmi este dușman, de obicei îl urăsc atât de tare că-mi vine să-l sparg. Dar nu a fost cazul în această dimineața, mi-a arătat -3,2 kg după trei zile de dietă, ceea ce nu este tocmai rău. Ca să nu vă bulversez prea tare vă spun că toate calculele sunt făcute în funcție de greutatea luată dimineața.

Înainte să încep regimul și apoi după fiecare dimineață de dietă. Observați în consecință logica incontestabilă, unde în seara celei de-a 4-a zile de dietă să spun că după primele trei zile am pierdut X kg.

retete cu ovaz pentru slabit

Blogul meu plutește într-o logică și o ordine extrem de relative și diete de slabit repede. Renumiții cercetători români din Videle de Teleorman, fără a avea habar în ce lume de grași trăiesc, sau măcar pe ce lume se află, afirmă că Dieta Daneză a fost inițial concepută pentru pacienții cu obezitate morbidă. Ăia care stau la coadă pentru operația de micșorare a imensului lor stomac. Fiind prea periculos să fie operați, țin întâi această dietă.

Articole Similare: Cum functioneaza Dieta Daneza de 13 zile originala? Dieta de 13 zile este bogată în proteine și săracă în grăsimi și zahăr.

Nu că la Videle s-ar face operații de micșorare a stomacului. Însă ceata de cercetători Teleormăneni furioși susțin că dieta nu ar trebui ținută în alte condiții decât în spital. În spital să se ducă Veorica alături de șeful ei cel mustăcios, că tot de pe acolo vin. Adică din Teleorman. Aici vroiam să ajung, una este să-l pui la dietă de calorii pe un mastodont de de kg care nu mai încape la volanul Audi-ului proprietate personală, alta este cu unul mai mic, adică de 95 kg cât am eu și în mod sigur complet diferită ar fi socoteala pentru nevastă-mea care are sub Consumul caloric al nevestei comparat cu al mastodontului ar fi ca raportul dintre consumul unui Audi și al unei Tesla.

Sau ca bugetul Teleormanului cu tot cu Videle pus în oglindă cu bugetul orașului Tokyo spre exemplu. Sau Copenhaga. Sau oricare. Consumul caloric al celui ca mine ar fi cam deconsumul nevestei mult sub iar al mastodontului cât de aici și până la Tokyo. Nu vor slăbi la fel. Dacă eu am dat jos 3,2 kg mastodontul ar fi slăbit mai mult de 5, iar nevasta nu ar fi slăbit nimic pentru că ea așa mănâncă dieta daneza cu pui pareri fiecare zi, de aceea are sub Matematică pură, ați prins ideea nu-i așa?

Nu vreau să mă gândesc cât de dificilă este dieta pentru unul de kg. Sau pentru una cu posteriorul cât un portbagaj de Audi. Așa că nu mă plâng, și sper să rezist până la capăt. Și hai să vă spun pe scurt cum a fost astăzi. Sau pe lung, nu contează.

Dieta daneză și principiile sale de acțiune

Aceeași cafea insipidă cu aceeași linguriță tristă de zahăr la mic dejun. Nu îmi era foame dar am înghițit de nevoie o felie și jumătate de uscățică tip Wasa. Iubesc imens cafeaua, dar parcă nu mai are nici un haz, percepțiile aspra aromelor și ale gusturilor s-au modificat la fel de negativ pe cât s-au modificat și kilogramele.

La prânz cum bine vedeți în poze iaurt cu suc de portocale. Fresh juice-ul, dar nici nu vă dați seama cât de mic este un suc de ml. Eu beau dintr-o înghițitură un whisky la fel de mare și parcă nu-mi ajunge.

regim de slabit ficat gras

Ați prins semantica frazei nu-i așa? Un suc de ml este mic, un whisky de ml este mare. Așa este și cu prânzul meu, unii ar spune că este dieta daneza cu pui pareri, frugal.

pastile de slabit regenon pret

Nici vorbă, a fost ciudat, dar relativ îndestulător. Doar se uitau cum surioarele lor sunt stoarse de le curg fluidele. Dar erau niște portocale vesele, acceptau că storsul final este încununarea supremă a unei vieți pline de soare și de verdeață. Ele au privit mereu cerul și s-au portocălit de plăcere.

• Dieta Daneză: studiu de caz, rezultate și efecte colaterale – Ele Mele – Mugur G. Anghelache
  • Dieta slabire rapida si sanatoasa
  • Comentariile articolului Dieta daneza
  • Dieta Daneza de 13 zile cu Pui | Slabesti pana la 25 Kg, Dieta AntiCelulita

Poetic nu? Cojile nu au fost mâncate dar le-am adăugat la compost. De aceea am lăsat oul la final, pe post de desert și le-am halit repede că mă enervau la culme. A mers până la urmă, nu a fost o cină atât de rea, pare că nu mori dacă nu te îmbuibi cu mai mult de de calorii. Observațiile științifico-fantastice de final. Astăzi am plecat pe bicicletă să pescuiesc peștele pentru prânzul de mâine.

Dieta Daneza de 13 zile cu pui

Nu foarte departe, cam 8,5 km dieta daneza cu pui pareri bașca la fel de întors. Am simțit primele dureri musculare, mușchii urlau după glucoză și după proteine de calitate și dureau, dar nu foarte tare.

Si primele amețeli, tot datorate alimentației precare, au apărut la ridicatul brusc, de la nivelul solului în picioare. Dar cred că este normal. Și setea asta fenomenală. Nu te forțezi prea tare să bei cei 2 litri de apă recomandați de cercetătorii din Filipine, alimentele permise au foarte puțin lichid, doar dieta daneza cu pui pareri pozele de mai sus și mai de jos și cred că mă veți aproba.

Sau nu, pentru mine e la fel. Nu bere, nu șprițz, nu cola sau o picătură de apă tonică într-un pahar de gin, nu tu fructe nici tu ciorbe. Doar apă, nici Tic-Tac nu ai voie. Cred că am băut vreo două bidoane de apă.

Proaspătă și rece mânca-o-ar tata s-o mănânce. La noapte o să fac spre toaletă și zuruck. Nasol… Imaginile cu meniul meu de 5 stele Yokohama. Nu Michelin ci Yokohama ați auzit bine. Și dacă nici pe-asta nu ați prins-o din zbor, vă mai explic odată: ioc o șuncă, ioc-a-ham. Hai pa! Vă spun dacă am prins pește mâine, în: Ziua 5 — Vineri 3 august Mic dejun: 1 morcov ras.

Prânz: g de pește fiert, gătit cu unt și suc de lămâie. Cină: g de carne de vită cu piure de țelină. Greutate dimineața: 91 dieta low carb meniuri — 4 kg Greutate seara: 91,7 kg Activitate fizică: pași Am prins pește, câțiva somni pitici, africani cum li se mai zice.

picaturi de slabit sicuro slim

Și o roșioară. Noroc cu wikipedia, că altfel habar n-aveam nici dacă sunt comestibili. Au mers bine fierți la aburi într-un coș de bambus, cu oregano și piper. Dar nu a fost cod.

Meniul Dietei Daneze

În rețeta mai mult sau mai puțin originală a Dietei Daneze, cea în limba engleză, se specifică în mod clar cod fiert.

În rețeta în românește zice doar pește. Aici intru în conflict cu cercetătorii Jamaicani, nemernicii aceia drogați afirmă cu tărie că dacă te abați de la rețetă chiar și cu o gumă de mestecat, dieta trebuie întreruptă și reluată abia peste 6 luni. Lor nici nu le pasă de diete, sunt slabi că se hrănesc doar cu marijuana.

Vax Albina, dar dacă astăzi în loc de morcovul acela idiot luam la bord un prânz cumsecade, adică o ciorbiță mică dreasă cu smântână, la felul doi o porție sănătoasă de macaroane a la Bolognese și la desert vreo amandine și un coniac Unirea, iar mâine reluam dieta, ce se întâmpla, mă îmbolnăveam? O luam razna și votam cu PSD-ul la alegerile viitoare dacă nu așteptam 6 luni?

Nope, nu se întâmpla nimic. Doar că puneam la loc vreo 2 kg din cele pierdute. Așa merg lucrurile. Dar eu nu am mâncat nici gumă nici amandine, am respectat rețeta cu strictețe. Și uite că rezultatele sunt încurajatoare, -4 kg după patru zile de tortură.

Vă jur că am în mașină două cutii de Tic-TAc pline, nici măcar o boabă nu dieta daneza cu pui pareri luat, nimic, niente, nada, doar meniul afișat. Vă vorbeam despre efectele adverse. Nu-mi face plăcere să intru în discuții constipate, dar detaliile sinistre ale acestei diete m-au aruncat într-o ocluziune serioasă.

Sorry, nasol cuvânt, nasoală situație, nasol subiect, dar trebuie înregistrat și el. Așa că am dat fuga la farmacia naturistă din piață să fac rost de ceva laxativ. În fața farmaciei, urcat pe trotuar, băgat până în magazin cu cele 4 cercuri de pe masca frontală, trona un Audi break cu numere de Bulgaria.